Bedankt Hestia – succesvolle bemiddeling

Bedankt Hestia,

Ruim 9 jaar geleden ben ik in de Leliestraat in een maisonnettewoning komen wonen.

Prima woning, alleen was wel iedere winter de galerij die voor de woning is met grote regelmaat spekglad.

Van sommige buren kreeg ik al de waarschuwing op die momenten voorzichtig te doen, want ook zij waren al eens ten val gekomen door de gladde galerij.

Aangezien ik in het verleden al 2 langdurige gipsperiodes heb moeten doorstaan door ongelukkige valpartijen, zat bij mij de schrik er goed in. Telefonisch heb ik Portaal benaderd met de vraag of ze niet iets aan de galerij konden verbeteren met het oog op de gladheid ’s winters.

Als tegenreactie werd mij een zak strooizout thuis bezorgd, dit terwijl er duidelijk bij mij in de meterkast stond dat het bestrooien van de galerij met zout of pekel niet toegestaan was.

Op een gegeven moment ben ik in contact gekomen met Hestia. Vanaf 2013 hebben zij bij Portaal de gladde galerij onder hun aandacht gebracht.

Na te hebben uitgelegd hoe gevaarlijk glad de galerij in de winter was werd de zaak in behandeling genomen door Portaal.

In een brief die ik van Portaal ontving d.d. 17 juni 2014, kreeg ik de toezegging van Portaal dat in 2015 er een anti-sliblaag op de vloer van de galerij aangebracht zou worden.

En inderdaad bijna een jaar later is deze week de vloer behandeld met een anti-sliblaag.

Ik ben benieuwd hoe we nu komende winter over de galerij kunnen lopen, hoop dat het gevaar nu geweken is.

Hestia bedankt voor jullie inzet en bemiddeling met Portaal. Ook Portaal bedankt dat ze hun gedane belofte zijn nagekomen.