Wat doet Hestia?

Hestia spreekt met Portaal over de kwaliteit en het onderhoud van woningen. Reparaties, renovatie- en onderhoudsplannen en kwaliteitsbeleid maken hier deel van uit. Maar hoe u uw woonomgeving ervaart is ook belangrijk.

Wilt u meer weten over de actuele gespreksonderwerpen tussen Hestia en Portaal? Neem gerust contact op voor een informatief gesprek.

Spreekuur en klachtenbemiddeling

Het kantoor van Hestia is open voor bezoek op maandag en donderdag van 9 tot 12 uur. Een afspraak is niet nodig, maar zeker prettig. Dan weet u zeker dat de juiste persoon aanwezig en beschikbaar is

Als u geen kans hebt ons op maandag- of donderdagochtend te bezoeken of te bellen, dan kunt u vragen of klachten via het formulier naar ons mailen.

Wij nemen dan contact op voor meer informatie of gelijk antwoord. Wij vragen dan om informatie – contactgegevens, aard van het probleem en wat u er zelf aan gedaan hebt. Het is handig als u eventuele correspondentie en foto’s meeneemt/ meestuurt.

Ons kantoor is op de begane grond, makkelijk bereikbaar en goed toegankelijk.
Van Randwijcklaan 33 | 3814 AB Amersfoort | Telefoon: (033) 470 10 49 | secretariaat@bvhestia.nl

Let op – eerst naar Portaal!

Portaal moet weten van uw vraag of klacht en de kans krijgen deze te beantwoorden en op te lossen. Pas als Portaal een vraag of probleem niet voldoende beantwoordt of oplost kan Hestia mogelijk bemiddelen.

> Reparatieverzoek Portaal
> Klachtenadviescommissie Portaal

Een klacht melden?

Heeft u een klacht en krijgt u geen gehoor of juiste afhandeling bij Portaal?
Laat het ons weten.

Wist je dat…
Tocht een belangrijke oorzaak van energie verlies is? Bijna 70% van de energie van een huishouden gebruikt wordt voor verwarming?